6 juli 2021
Vanhulley jaarverslag 2020

Jaarverslag 2020

Altijd kijken of het beter kan, transparanter kan, vollediger kan. Wij denken dat we, met dit impact jaarverslag over 2020, daarin geslaagd zijn. Lag de focus bij ons eerste verslag nog volledig op onze sociale impact, dit jaar hebben we er ook onze financiële impact en onze impact op duurzaamheid in opgenomen. Dat laatste is echt een leerproces, want een solide meetmethode voor al het materiaal dat we hergebruiken is een ‘uitdaging’ (understatement). Maar we nemen je mee in onze overwegingen en horen graag wat je ervan vindt!

Ook voor ons was 2020 een uitzonderlijk jaar natuurlijk. Memorabel, omdat corona Vanhulley juist veel positiefs bracht. Vandaar dat we er een speciaal hoofdstuk aan gewijd hebben. Maar ook in de andere hoofdstukken valt veel te genieten.

We wensen je veel leesplezier!

Ella, Elza, Jacques, Jolijn, Laura, Sandra en lichting 6, 2019-2020: Aby, Dalia, Duha, Dareen, Eliza, Florence, Froukje, Galina, Hanadi, Izdihar, Khulod, Natalyia, Nazo, Noura, Ola, Omotola, Rahel, Rosemary, Sandra (jaja, dezelfde als hierboven!), Sally, Seren, Shirley

Bekijk ook